FAQ

Hieronder vind je onze meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een e-mail naar vraag@jenks.nl of via onze Live Chat. Wij zullen proberen je vraag binnen 1/2 werkdagen te beantwoorden.

BESTELLEN:

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Klik op je winkelmand en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten. Gecheckt? Ga dan naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres juist hebt ingevuld! Vervolgens klik je op “bestelling plaatsen” om jouw bestelling te voltooien.

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Dit kan zodra je je artikelen hebt toegevoegd. Vervolgens ga je naar het afrekenproces. Onderaan zie je het balkje kortingscode, hier vul je jouw kortingscode in. Je korting wordt dan automatisch berekend! Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jouw e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar vraag@jenks.nl of via onze Live Chat en dan gaan we dit voor jou oplossen!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Als je al hebt betaald is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, dan is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Stuur ons dan een e-mail naar vraag@jenks.nl of via onze Live Chat met het juiste product wat je wilt ontvangen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via onze e-mailadres vraag@jenks.nl of via onze Live Chat. Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen. Check daarom altijd voordat je hebt besteld of je jouw adres juist hebt ingevoerd.

RETOURNEREN:

Kan ik artikelen retourneren?

Artikelen mogen geretourneerd worden. De artikelen die je wilt retourneren mogen niet beschadigd zijn, geen make-up vlekken en geen zweet of parfumgeuren bevatten. Artikelen die uit de sale komen kunnen niet geretourneerd worden. Vind de verzenden en retourneren pagina voor meer informatie.

Lots of love,
Jenks